Narrativas y ambientes virtuales en procesos de enseñanza y aprendizaje
No. 3 (2019)

 

Praxis, Educación y Pedagogía, N°3.

Narrativas y ambientes virtuales en procesos de enseñanza y aprendizaje

Enero - Junio 2019

DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3

Published: 2019-01-15

DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.10744
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.9375
  • Páges : 6-43 |
  • 288 | 173 | 18
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.8793

Assessment of the use of the inquiry cycle in rural schools of Bolivia

Alejandra Irene Roldán Flores, Fortunato Velásquez, Shirley Palomeque De la Cruz, Loly Vargas Callisaya, Luis F. Pacheco
  • Páges : 44-71 |
  • 271 | 216 | 22
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.7888
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.8321
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.8320
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.8675

Teachers' distress and fear in contemporary times: a reflection on brazilian reality

Karine de Assis Oliveira Soares, Flomar Ambrosina Oliveira Chagas, Euclides Paradeda Corrêa
  • Páges : 158-171 |
  • 276 | 149 | 12
DOI: https://doi.org/10.25100/praxis_educacion.v0i3.8591